27 Ağustos 2009 Perşembe

Bulgaristan’dan kız arkadaşım gelecek: ????

Bulgaristan vatandaşlarından Gümrükte ücret isteniyor mu ?
Sigorta yaptırılması gerekiyor mu ?
Üzerinde belirli bir miktar para bulunması şart mı ?
Bulgaristan’dan gelecek arkadaşımın Bulgar pasaportu çakartma işlemleri ne kadar tutacak ?



Bulgaristan’dan Türkiye’ye gelen vatandaşlardan vize istenmemekte. Bulgar pasaportu ile geçiş yapabilirler.
Bulgaristan’dan, genellikle internet veya telefon yoluyla tanışmış olduğunuz bayanlar Türkiye’ye gelirken sınırda (gümrükte) üzerinde herhangi bir miktar para bulundurmak veya sigorta yaptırmak zorunda değildir.
Lütfen bu gibi sebeplerle sizden para talep eden kişilere para göndermeyin!
Bu çok sık karşılaştığımız bir durum olup aslı yoktur.

LÜTFEN BU TÜR KIZ ARKADAŞI SORULARIYLA İLGİLİ BİZİ ARAYIP MÜŞTERİLERİMİZE AYIRMAMIZ GEREKEN DEĞERLİ ZAMANIMIZDAN ÇALMAYIN!!!

155 yorum:

  1. Bulgaristanda Ana Angelova diye bir bulgar kızıyla tanıştım.Babam annem öldüler teyzemle kalıyorum diye fesda konya evlilik sitesinden dolayı telefon numaramı radılar bir hafta arkadaşlık yaptık.Bana fotoğraflarını attı. Canlı canlı video görüşmesi yaptık. Türkiyiye yanıma gelmek için benden 165 euro pasaport parası ve 65 euro da otobüs bilet parası istedi.gönderdim. pasaport çıkartmak için bulgaristanın tutrakan şehrine geldiğini ve pasoport dairesinden pasaport çıkartmak için 20 euro fazlasıyla en erkenden çıkartmak için 185 euro yerine 200 efro verdiğini ve akşam saat 16,30 da pasoportunun çıkacağını ve türkiyeye gelmek için beni çok sevdiğini biran önce kavuşmak için heyecanlı olduğunu.sevgili tadında canım cicim aşkımlarla bana methiye düzüp kandırdığını edüşündüm. Pasoporta müracat için yatırdığın makbuzu bana göster dedim.Kameram bozuk dedi. O zaman ordaki arkadaşına git onun kamerasından at dedim. bu seferde o kız arkadaşı lyeni doğum yaptığını söyledi.Bende kadın ay hali olduğumdan çocuğun yanına gidip tekrar görüşemiyeceğini söyledi.Her ne adım attımsa hep lüzümsuz sebep sundu.Kamerayla çek gönder kameram arızalı.Arkadaşınkiyle gönder gidemem.İnternet kafeden çek gönder.Kafe tadilattan dolayı açık değil.Her ne yaptımsa pasoport için müracat evrağını bana bi türlü gösteremediği gibi şimdide yurtdışına çıkmak için sağlık sigortası yaptırmasını söylediklerini anlattı.Sağluk sigortasını yaptırmazsa pasoportunu vermeyeceklerini söyledi.Bunun için de benden tekrar225 euro istedi.Tabiki bu sefer ben inanmadın.Göndermedim amma yok sen beni sevmiyon felan filan.Arkadaşlar beni dolandırdılar sizlerde dolandırılmayın.Asla ve katha para pul yollamayın.Sktir edin gitsin.Arayıpta sazan gibi benimei gibi atlamayın.Saygılarımla.Nuh sarıyıldız.15/12/2015 Konya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada dadandı 1,5 aydır konusuyoruz kendini bana sevdirdi 200 euro gitti lan

      Sil
    2. arkadaşlar sakina böyle şeylere inanmayin

      Sil
    3. Arkadaşlar mrb benim bitane saf kankam var oda bu oyuna gelmiş yonca adında feste tanışmış öyle böyle derken kız buna demiş ben yetimim teyzemde kalıyorum eniştem beni hergün dövüyor yalvaririm kurtar beniseninle evlenmek istiyorum bu kankam ilk önce buna 700 tl lik avro yollamış yousuf hayravo adına sonra kız buna demiş uçak biletimi alacam öbürgün olmuş saat 10 da sabah bunu aramış demişki beni bırakmıyorlar 500 yuro sigorta yatırmam lazım orda kız tlf nu polis abi diye hitap eden birine veriyor oda diyorki kızın sağlık sigortası 500 yuro lazım saf kankam işten gelip evden 4500 tl yi direk finans banka gidiyor vestern diye yatırıyor bankacı kız demiş buna bunlar dlndirici bu inanmamış 550 avro yousuf hayravo ya yollamış tam 4 350 tl gitmiş neyse bankosu yolluyor bu kadın parayı alıyor bir ön dakika geçer geçmez bunu arıyor ağlıyor 500 yuro daha göndermezsen beni bırakmıyorlar allahtan bunun parası yokmuş borç mirc istemiş kimse vermemiş sanra beni aradı dedim hayırdır ne oldu dediki böyle durum bizim birbirimizden gizlimiz saklınız yok böyle böyle dedi ne yaptın ölüm dedim tanımadığın birine ne para gönderiyorsun man yak kızı aradık görüntülü konuşak tlf nu mun kamerası arızalı falan fila polis adın da sahtekâr verdi oda konuşuyor 500 yuro olmadan çıkış yapamaz tlf da telsiz sesleri geliyor öyle inandiriciki polis bey dedim görüntülü konuşalım mı yok ister inan ister inanma tlf nu kıza verdi kızda ağlıyor zorluyor buna dedim para falan gönderirsem öldürürüm seni neyse övür gün oldu bu kızın teyzesi buna sabreden ses dii msj atmış sen kızımı neden yolda bıraktın neden kızım eve dönerse eniştesi öldürür falan filan neyse bizim hıyar tam 5 200 tl yi bunlara yedirdi beni arayın size detayları söyliycem böyle şeylere inanmayın arkadaşlar numara 0538 283 66 26

      Sil
    4. Bunlar 10 yıl önce benden westerunion aracılığı ile çarptı ne onların ne bizim Hükümet bu konuya el atmadı romanya bulg ve yunanistan şirket gibiTürkleri kerizliyor.Hem buradan hem oradan dolandırılmaya devam ediyoruz . C.başkanı " kriz yok " diyor bende dahil "Keriz çok " diyorum

      Sil
    5. +359 87 637 6849 Sevildzhan Kemal ve anefi sali ismine dolandırıcılık yapıyor MeetMe de ilan veriyor genelde çarpılanlardan biriyim

      Sil
  2. Bulgaristanda Ana Angelova diye bir bulgar kızıyla tanıştım.Babam annem öldüler teyzemle kalıyorum diye fesda konya evlilik sitesinden dolayı telefon numaramı radılar bir hafta arkadaşlık yaptık.Bana fotoğraflarını attı. Canlı canlı video görüşmesi yaptık. Türkiyiye yanıma gelmek için benden 165 euro pasaport parası ve 65 euro da otobüs bilet parası istedi.gönderdim. pasaport çıkartmak için bulgaristanın tutrakan şehrine geldiğini ve pasoport dairesinden pasaport çıkartmak için 20 euro fazlasıyla en erkenden çıkartmak için 185 euro yerine 200 efro verdiğini ve akşam saat 16,30 da pasoportunun çıkacağını ve türkiyeye gelmek için beni çok sevdiğini biran önce kavuşmak için heyecanlı olduğunu.sevgili tadında canım cicim aşkımlarla bana methiye düzüp kandırdığını edüşündüm. Pasoporta müracat için yatırdığın makbuzu bana göster dedim.Kameram bozuk dedi. O zaman ordaki arkadaşına git onun kamerasından at dedim. bu seferde o kız arkadaşı lyeni doğum yaptığını söyledi.Bende kadın ay hali olduğumdan çocuğun yanına gidip tekrar görüşemiyeceğini söyledi.Her ne adım attımsa hep lüzümsuz sebep sundu.Kamerayla çek gönder kameram arızalı.Arkadaşınkiyle gönder gidemem.İnternet kafeden çek gönder.Kafe tadilattan dolayı açık değil.Her ne yaptımsa pasoport için müracat evrağını bana bi türlü gösteremediği gibi şimdide yurtdışına çıkmak için sağlık sigortası yaptırmasını söylediklerini anlattı.Sağluk sigortasını yaptırmazsa pasoportunu vermeyeceklerini söyledi.Bunun için de benden tekrar225 euro istedi.Tabiki bu sefer ben inanmadın.Göndermedim amma yok sen beni sevmiyon felan filan.Arkadaşlar beni dolandırdılar sizlerde dolandırılmayın.Asla ve katha para pul yollamayın.Sktir edin gitsin.Arayıpta sazan gibi benimei gibi atlamayın.Saygılarımla.Nuh sarıyıldız.15/12/2015 Konya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gecmis olsun arkadasim durumuna cok uzuldum .ayni ya banzer bende de bir durum var konyada yasiyorum benden para istemedi sinira kadar ama sinir da 350 euro sigorta bedeli icin dediler bende sizi gordum daha gondermedim ne yapmami onerisiniz

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. hakan sakina böyle şeylere inanmayın bende tongaya düşürmeye çalıştı bu bulgar kızları ben asla beni kaldıramadı konusurken dikkat edin konusmasindan belli oluyor zahten

      Sil
  3. Bulgaristanda Ana Angelova diye bir bulgar kızıyla tanıştım.Babam annem öldüler teyzemle kalıyorum diye fesda konya evlilik sitesinden dolayı telefon numaramı radılar bir hafta arkadaşlık yaptık.Bana fotoğraflarını attı. Canlı canlı video görüşmesi yaptık. Türkiyiye yanıma gelmek için benden 165 euro pasaport parası ve 65 euro da otobüs bilet parası istedi.gönderdim. pasaport çıkartmak için bulgaristanın tutrakan şehrine geldiğini ve pasoport dairesinden pasaport çıkartmak için 20 euro fazlasıyla en erkenden çıkartmak için 185 euro yerine 200 efro verdiğini ve akşam saat 16,30 da pasoportunun çıkacağını ve türkiyeye gelmek için beni çok sevdiğini biran önce kavuşmak için heyecanlı olduğunu.sevgili tadında canım cicim aşkımlarla bana methiye düzüp kandırdığını edüşündüm. Pasoporta müracat için yatırdığın makbuzu bana göster dedim.Kameram bozuk dedi. O zaman ordaki arkadaşına git onun kamerasından at dedim. bu seferde o kız arkadaşı lyeni doğum yaptığını söyledi.Bende kadın ay hali olduğumdan çocuğun yanına gidip tekrar görüşemiyeceğini söyledi.Her ne adım attımsa hep lüzümsuz sebep sundu.Kamerayla çek gönder kameram arızalı.Arkadaşınkiyle gönder gidemem.İnternet kafeden çek gönder.Kafe tadilattan dolayı açık değil.Her ne yaptımsa pasoport için müracat evrağını bana bi türlü gösteremediği gibi şimdide yurtdışına çıkmak için sağlık sigortası yaptırmasını söylediklerini anlattı.Sağluk sigortasını yaptırmazsa pasoportunu vermeyeceklerini söyledi.Bunun için de benden tekrar225 euro istedi.Tabiki bu sefer ben inanmadın.Göndermedim amma yok sen beni sevmiyon felan filan.Arkadaşlar beni dolandırdılar sizlerde dolandırılmayın.Asla ve katha para pul yollamayın.Sktir edin gitsin.Arayıpta sazan gibi benimei gibi atlamayın.Saygılarımla.Nuh sarıyıldız.15/12/2015 Konya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Selam arkadaşlar NESHE MEMED ismi buna ayık olun beni iyi öptü ben biraz geç ayıktım 1000euro soktu bana bu foruma geç ulaştım iyi rol keeiyolar ,Bulgar ayagina çok iyi biliyolar sazan avini manevi duyguları çok güzel oynuyorlar ,buna rastlayan olursa aman deyim ,,. Seviyorum askim kurtar beni, abim yengemle yaşıyorum beni çalıştırıp paramı aliyorlar ,turkiyeye hiç gelmedim sigorta parası yok vergi borcu halen son kozlarını oynuyor, bende mal gibi hala inaniyoina gelecek diye çok yipratiyorlar iyi aktorler ,bunlar bulgaristan alocular ı

      Sil
    3. bunlar sakina inanmayin bularin ya annesi olmuştur yada ailesi olmuştur bu ben hic bir zaman inanmadım ben konuşmalarından anlıyorum dikkatli olun size bende dost tavsiyesi

      Sil
  4. Bulgaristan tel359896104008 mustafa mor 75@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bulgaristan tel359896104008 mustafa mor 75@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Bulgar pasapolu biri türkiyeye giriş yaparken hesabında para olması gerekiyormu

    YanıtlaSil
  7. Bulgar pasapolu biri türkiyeye giriş yaparken hesabında para olması gerekiyormu

    YanıtlaSil
  8. Bulgar pasapolu biri türkiyeye giriş yaparken hesabında para olması gerekiyormu

    YanıtlaSil
  9. Valla gençler ben kızı parasız getirdim işini bitirdim bıraktım o sizin enayiliğiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn

      Sil
    2. Lan burayada sızmışlar puştlar inanmAyınn

      Sil
  10. Ne sazan adamlarsiniz Birde biz Turkler uyanigiz diye geciniyoruz 😂😂 aynisi benim basimda var suan guya beni cok sevdigini benimle evlenmek istedigini soyliyor 1 hafta oldu tanisali ve pasaport ciksrtmasi gerekmis 110 euro gondermemi istiyor öluden got istiyor haberi yok 😂😂😂 Daha bu yorumlri okumadan ben isi ilk gunden uyandim harbi cok uyanikmisim lan 😂😂 Neyse siz merak etmeyin az kaldi Ben onu DOLA NDIRACAGIM 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OĞUZHAN KARDEŞ SELAMLAR. AYNI DURUM BENDE DE VAR. SONRA AYNI KIZ OLMASIN. İSMİNİ YAZARMISIN LÜTFEN.

      Sil
    2. İSMİNİ NEZİHA DİYE SÖYLEDİ BANA

      Sil
    3. kardeşim sakina inanma bu insanı soyup sogana ceviriyorlarmi yububeden bakın ve inanmayin

      Sil
    4. valla beyler aynı durum bendede var 4 gündür konusuyoruz bulgaristan plovdiv şehrindenmiş bugun pasaport müracatı için gitmiş 249 euro demişler aynı yeri ben aradım 30 euro dediler kız geleyim sende kalabilirmiyim falan fistan yapıyor arkadasın dedigi gibi kamera bozuk anne baba yok ablasıyla kalıyor babası 13 yaşında terketmiş bunları başka bir kadın için falan falan adı da vildan yemeyin sakın bunlar bildigin şirket geçimlerini böyle saglıyorlar benimde hoşuma gidiyor whatsapp üzerinden sohbet ediyoruz evlilik muhabbetleri vs güzel oluyor onun tabi benim anladıgımdan haberi yok devam ediyor uydurmalara bende severek dinliyorum çok güzel oluyor deneyin derim ama para göndermeyin inanın bir kaç gündür nasıl stresimi aldı telefonda anlatamam

      Sil
  11. Şuan aynisi benim başımda para istemiyor Ama SEVİYORUM askimlar falan hep aynı hikaye ben göndermedim para kendisi yapiyor pasaport işlemlerini bugünde yapmış bende tamam aşkım dedim 70 eroya cikarttirmis bugün işleme koymuşlar sözde ba ba baaa ulan ben adanaliyim yermiyim bunları zırnık koklatmam gelene kadar valla geldiğinde yaparım.sizde inan mayın gardaslar ok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında parada ister bugün bende 150 avro kaptırdım 600 daha istedi vermedim farkına vardım zararın neresinden dönersen kar

      Sil
  12. Selamlar arkadamlar bende 1 hafta oldu tanışalı bu sabah yola çıkmış gümrükte 650 euro istemişler 120 euro gönderdim önceden faceden tanıştık nedir ne değildir ben inanmadım gumrukten geçerken para isteniyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıstemiyolar hayır yok oyle bıse kımlık yada pasoport baska ne evrak nede para hıc bıse ıstemıyolar

      Sil
    2. Merhaba arkadaslar bende sıkıldım bunlara sakın kanmayın benı500yuro carptı simdi gunmruk kapısından gecemıyormus 600 yuro gerekıyomus ben nasıl kaldım bilmiyorum cok uyudum ismi ILIVANA SAKIN KANMAYIN BU AMCUKLARA YANARSINIZ

      Sil
    3. Selâmin aleyküm öncelikle bulgar var bir kiz şuan bana diyoki pasaport için para gerekli bnde dedimki çalış çıkar gel yüzüme kapati puşt😁

      Sil
  13. Bir bilgi alabilirmiyim gümrüğu aradım açmadı ne olabilir acaba bilmiyorum şu anda aramamı bekliyor 650 euro yatırmam gerekli diyor KRASİMİR ANTONOV adına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin yatirmayin. Krasimir erkek ismidir ayrica.

      Sil
    2. Aydın Özcan hangi gümrüğü aradın Bulgar tarafinimi

      Sil
    3. Arkadaslar nevin yashar adinda bir bayanla konustunuz mu

      Sil
  14. Bu 650 euro sağlık sigortası diyor ama inanmadım gümrüğe sordum dolandırıcı dediler öylede inandiriyorki valla pes onun facesind3n bugün yeğeni yazdı senin yanına geldimi diye bilmeyen inanır 120 euro ya yırttım Allahtan

    YanıtlaSil
  15. Arkadaslar bu sorularinizin cvbini konsolosluktan ogrenebilirsiniz bulgaristandan turkiyeye girislerde elinde pasaport var ise elini kolunu sallayarak girebiliyosunuz ne hesapta para ne bir saglik sigortasi nede baska bisi zaten gumrukte bunlari isteyemezler sizlerden gümrüğe gelmeden once hallesilecek seyler bunlar sakin sakin telefonda aglasada beni burada yolda birktin hani birakmayacaktin dsede inanmayin sakin beniz canin azda olsa yandi sizlerin olsa yanmasin para kazanmak kolay degil bu kulaginiza kupe olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdem bilgin konuyla alakalı numaranı verirmisin gorusmek isterim

      Sil
    2. NESHE MEMED ,refie galip bunlara dikkat edin ben de yandım

      Sil
    3. Merhaba benimki de turk bankasinda seksenbin euro parasi oldugu icin bulgar hukumeti 300 euro vergi istiyormus eger o 300 u odemezse sinirdan gecirmiyormus asli varmi bunun acaba

      Sil
    4. erdem kardesım pasaportu kac euro ya cıkartıyorlar bılgın var mı

      Sil
    5. Hala anlamamışsın sen oraya git,bakalım ne olacak

      Sil
    6. Arkadaşım beni de tokatladılar daha yeni 03 2 2019 bulgar kızı çok acındırdı seviyom ayana yattı gümrükten geçtim dedi en son daha telefonuna ulaşılmıyor tam 8 bin gitti sakın sakın inanmayın benden söylemesi

      Sil
    7. İsmim hilmi 8 binim gitti bunlara

      Sil
  16. Ismi marta yankova metodieva
    Facede ki ismi gulhayat demir sakin skina tuzaga dusmeyin

    YanıtlaSil
  17. ARKADAŞLAR SİZİ ARAYAN NUMARALARI PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ. BİZDE BİLELİM BUNLARI LÜTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 00359892043105 NATALIYA SVETOMİROVA Takma adı BAHAR 10.04.1990 Doğumlu

      Sil
  18. dolandırmak isteyen bayanların isimlerini internette yayınlayınki kimse aldanmasın dostlar

    YanıtlaSil
  19. Ben arkadaşlar dzhansevyal ali adı soyadı bize tanıttığı isim cansever ali bu kadında dolandırıcılık tir kimse bunun tuzağına düşmesin....

    YanıtlaSil
  20. Ben arkadaşlar dzhansevyal ali adı soyadı bize tanıttığı isim cansever ali bu kadında dolandırıcılık tir kimse bunun tuzağına düşmesin....

    YanıtlaSil
  21. +359895942325bu numaradan gelen çağrı varmi size

    YanıtlaSil
  22. +359895942325bu numaradan size çağrı geldimi

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar sakın inanmayın böyle şeylere itibar etmeyin benim de başımdan geçti böyle bir olay benden de pasaport için 100 Euro istedi Ben de gönderdim inandım ona pasaportumu çıktı dedi gelmek için havaalanına geldi oradan üzerinde en az 800 Euro olması gerektiğini söylemişler havaalanında bu paranın Money Gram üzerimde olmasını istiyorlarmış ben inanmadım yetkilileri aradım öyle bir şey yok elini kolunu sallayarak çıkabilir dediler öyle bir şart yok Muş adı NATALIYA SVETOMİROVA adında bir bayan telefon numarası 00359892043104 Bulgaristanlı

    YanıtlaSil
  24. NATALIYA SVETOMİROVA Bulgaristanlı takma adı Bahar çok güzel rol yapıyor inandırıcı sakın kanmayın TEL. 00359892043105

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar sakın inanmayın böyle şeylere itibar etmeyin benim de başımdan geçti böyle bir olay benden de pasaport için 100 Euro istedi Ben de gönderdim inandım ona pasaportumu çıktı dedi gelmek için havaalanına geldi oradan üzerinde en az 800 Euro olması gerektiğini söylemişler havaalanında bu paranın Money Gram üzerimde olmasını istiyorlarmış ben inanmadım yetkilileri aradım öyle bir şey yok elini kolunu sallayarak çıkabilir dediler öyle bir şart yok Muş adı NATALIYA SVETOMİROVA adında bir bayan telefon numarası 00359892043105 Bulgaristanlı

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar.türkiyeli.erkekler.türk.kadınlarımızın.neyi.var hepsi.alımlı.güzel.kızlar.onlar.hepsi.türk.erkeklerini.kandırıyor.inanmayın.ben.erkek.olarak.hiç.bir.ülkenin.kadınlarını.kendi.ülkemin.kadınlarıyla.degistirmem

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar.türkiyeli.erkekler.türk.kadınlarımızın.neyi.var hepsi.alımlı.güzel.kızlar.onlar.hepsi.türk.erkeklerini.kandırıyor.inanmayın.ben.erkek.olarak.hiç.bir.ülkenin.kadınlarını.kendi.ülkemin.kadınlarıyla.degistirmem

    YanıtlaSil
  28. Benden de 110 euro istediler. Gönderdim. Şimdi yok şifre gelmedi parayı kim gönderdi nasıl gönderdi şifreyi ver biletimi alacağım çok aşığım çok seviyorum çok heyecanlıyım diye diye dolandirildim. Para hesapta yok gibilerinden konuştu. Yanlış göndermiş olabilirsin dedi. Yanı açık açık tekrar göndermemi istedi. Sakin inanmayın sakin birdaha göndermeyin. Gidin çingene ile evlenin ama bunlara sakin bulaşmayın. Ben 150 euro ile kurtuldum.

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. 359897219490 bu numaradan dolandırırım. Behidze ismi soyadını unuttum. Ailemdeki herkes ile konuştu. O kadar inandırıcı ki artık profesyonel olmuşlar. Ben yandım siz yanmayın. Orospular çok puşkin. Çok rahat yemin ediyorlar. Herşeye yemin ediyorlar. Herşeyi ıyi arastirmislar. Keriz gibi kekliyirlar insanı.ya hasta annemle konuştu. Kadın mutlu oldu. Onu bile kandırdılar. Az daha bilezik bozduracaktım. Son anda bu siteyi farkettim. Allah'tan etmişim. Arkadaşlar bennyandim siz yanmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. İsim Behidzhe. Soy isim salim. Dogrumu bildim. 05061193221 numaram bana bir ulaş kardeşim bu şerefsizler çok malesef dikat edin

      Sil
  31. banada dadandı arkadaslar 200euro istedi western uniondan gönderdim.sonra pürüz çıkardı.neymiş sigortasını yatırmalıymış 328 euro daha istedi.bende parayı biriktiricem 7 ay sonra parayı yatırıcam dedim.olayı zamana bıraktım.şuan halen konuşuyorum.daha para mara göndermem.hiç dürüst insan yokmu lan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı olay benimde başıma geldi pasaportunu alması için sigorta parasını yatırması gerekiyormuş doğrumu bu

      Sil
  32. Ya Bende Konişiyom Para Göndereyim Diyom Sen Gel Yok Diyo İlla Sen Geleceksin 600tl vize olurmu bilet 80 tl

    YanıtlaSil
  33. Hani Kars Olsa Gidilir Zaten 500km yol
    Orası Ama Kapıkule Bırakmiyor Yoksa Parasindada Değilim

    YanıtlaSil
  34. Demek Normalde Para İstiyor Bunlar Ben Gelirim Diyo Bu Niye Beni Çağriyo Organ Mafyasımi acaba sporcuyum diyemi

    YanıtlaSil
  35. Neyse Kendinize Dikkat Edin 1biraya Böbrekten Olmayın

    YanıtlaSil
  36. Selamın Aleyküm arkadaşlar bugün ben NURTEN BAHRİ AHMED isimli bir dolandırıcıyı Alt Ettim Aynı yazılanlar banada oldu benden gelmek için bulgaristandan 390 DOLAR istedi bu Sahtekar bir kaç falsosunu gördüm konuşmalarında o sebepten inanmadım ama inanın çok profosyonel şekilde ikna etmeye çalışıyor ağzından kur-an ALLAH kitap lafı eksik olmuyor ben kısaca uyandım düduklenmedim siz de uyanık olun dolaylı konuşun kendini ele veriyor ve en sonrası bakdı ben kerizi sağamıyacam o kibar cici kızın ağzından öyle küfürler Hakaretler çıkıyor ki sanki diyorsun bunun içine ne kaçmış ki böyle yaratık oldu. Kısaca ilk dedi bende oranın para biriminde dolarda geçiyo dedim biraz somurttu tamam dedi öyle olsun sonra ilk 130 DOLAR yol massrafı var dedi sonra 3 gunlune pasaportum 220 dolar dedi birde burada ne yiyip içeyim arkadaş evindeyim teyzem taşınacak filan ben yanı dedim eniştem güvenmiyorum dedi. İlede beni acil al buradan kurtar dedi ağlamaklı konuşmalarla çok sinsi ve usta yalancı dır inanmayın bulgaristan Varna Oblast kimlikli ismi başta yazdım. Iýi geceler herkese:-)

    YanıtlaSil
  37. Makedonya vatandasi olan ve simdi Romanyada olan birisi Turkiyeye gelebilmek icin Romanya havalimani dış hatlarda Turkiyeye turist olarak gelmek istedigini beyan etmis.Fakat oradaki polis ve gorevliler uzerinde banka hesabi kredi karti olup olmadigini sormuslar.Turist olarak gelecegin icin harcaman gereken bir para olmali uzerinde seklinde bir aciklama yapmislar.Eger bunlar yoksa uzerinizde en az 300 euro para bulunmasi gerekiyor demisler.Bu dogrumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle birşey yok para falan gönderme sakın

      Sil
    2. Kardeş son durum ne oldu?

      Sil
    3. Avukat lazımsa yardımcı oluruz.0536 634 7720

      Sil
  38. Arkadaşlar benim başımda da var şuan hala konusuyoruz.ismi Fatma mihallova diye biri 200 eru istiyor gelecekmiş evlenmeye bak bak hele sen ulen amcik madem manken gibisin benim gibi culsuzla yarakvardami evlenmeye geliyorsun çok yakisiklimisikta yok çok tatlimisikta hayalindeki erkekmisimde ulen hergun aynaya bakmaya başladım bianda kendime inanmadım ama ben kerizim o hala öyle biliyor ne anassini gözü bunlar kadın milletimi abi aman aman aman iflagimi kesti hepsi neyse arkadaşlar sakın kanmayin

    YanıtlaSil
  39. +372 8142 9221 Arkadaşlar bu numaraya dikkat edin dolandırıcı bir kız adı Bedriye Kadir mustavofa Bosna Hersek pasaport kayıtlı ağlamaları sızlamaları çok inandırıcı şekil aynı senaryo bir numaralı aktör bu kız orospu Benin’de çarptı

    YanıtlaSil
  40. Hepinizin öcünü alacağım arkadaşlar bende şimdi bi Bulgar ile konuşurum eğer beden para isterse onlara salatalık ve patlıcan yollucam 😁😁😁😂😂

    YanıtlaSil
  41. Silviya ivanova
    Gyulshen ghadzeva
    Shenay muharremova.
    Bunlar tespit ettiklerim. Aman dikkat. ahiret inancı olmadığindan çok kolay yemin edebiliyorlar. Ustelik bunu yaparken din imandan öyle bahsederlerki müslümanliginizdan utanırsınız ��. Kesinlikle görüntülü görüşme yapmazlar. Sadece sesli arama ve bikaç resim atmakla yetinirler. Saçma sapan şeyler için para isterler. Hepsi yalan. Annesinin ilacından tutunda elektrik su faturasına kadar her bahaneyle para isterler. Telefonlarinin kamerası hicbir surette çalışmaz o yüzde size attıkları resimlerde başkasına ait resimler oluyor.Ne derlerse desinler kesinlikle yalandır. DIKKAT EDIN çarpmasınlar sizi.

    YanıtlaSil
  42. Ş.a vize işlemlerini okurken buraya kadar geldim benim sevdiğim kız bulgar vatandaşı herpiniz bi darbe yemissiniz herhalde aranızda en iyisi benim benyaklasik 3 aydır konuşup görüşüyorum geçen ay çok sikismistim yaklaşık 700 euro para yolladı geri göndermek istedim yok dedi zaten kendisi de nisanda burda sizlere sorum şu burda oturum izni almamız için ne yapmamız gerekir

    YanıtlaSil
  43. Bulgaristan varna havaalanından sağlık sigorta sı yapılması mecburmu ayrıca 2005 yılından bu yana sağlık sigortası olmadı gi için Türkiye ye geçiş olmuyor bu sağlık sigortası olursa Türkiye ye geçiş olurmu ayrıca master kart da ne kadar para bulunması gerikir bulgaristan Türkiye ye geçiş için detaylı bilgi verir misiniz saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş sen hastamısın nesin hiçmi okumuyorsun yorumları ne sigortası masterı bulgar dolandırıcıların para koparmak için uydurduğu şeyler

      Sil
  44. +372 8142 9221 numaralı kişi bana da whatsapp üzerinden ulaştı, adı Bedriya. Tanışmak istiyormuş güya, yermi anadolu çocuğu

    YanıtlaSil
  45. Bana biri yardım ci olurmu tlf numaram acil tarafından bilgi almak istiyorum 05395703393

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben dolandırıldım alayıp sızlayip para istiyorlar bunlar sirket hic inanmayın sen para gondercen oda orda hayatını yasıcak senin paranla sevgılısıyle sıkısecek bu naletler sakın CIF numarali telefonla gorusmeyın arkadaslar sonra vatsaptan goruselım dıyolar

      Sil
    2. Bunları neden tutaklamazlar bu kadar mağdur var anlaşılır şey değil

      Sil
    3. Avukat lazımsa yardımcı oluruz.0536 634 7720

      Sil
  46. Arkadaşlar bende şuan konuşuyorum canlı videolu gerçekten evlilik yolunda ilerledik ama yorumları okuduktan sonra şoktayım şuan hepsi aynımı mesela yokluk çekip gerçekten parası olmayan dürüst kız varmıdır orda gelmek istiyor fakat parası yok annesi felçli abisi yengesi ile yaşıyor bana bütün ailesini gösterdi abim ile konuşturacam dedi napmalıyım lütfen yorumuma mantıklı cevaplarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini kurtar abicim Bulgaristanlı biri olarak söylüyorum bunu sana.

      Sil
    2. Slm arkadaş bunlara inanıpta sakın tuzağa düşme bunların her söylediği herşeyleri yalan allahı kitabı olmayan kişiler bunlar senaryo hep aynı kapılma walla yazık olur sana boşver ilgilenme kısmetini Türkiye’de ara sen bence

      Sil
    3. Şu an bende görüşme halindeyim,du bakali n olacak

      Sil
  47. Arkadaslar Lutfen Ulke Disinda Ki Erkeklere Inanip Guvenim Demeyin Ben Yanlislik Yaptim Sizde Ayni Hatayi Yapmayin Turkiyeden Birisiyle Tanistim Sevgili Oldum Onun Icin Kalkip Turkiyeye Gittim Beni Bi Odaya Kapati Ve Baya Bi Süre Fulc Olarak Calistirdi Lutfen Arkadaslar Ben Yandim Siz De Yanmayin Onlara Inanip Guvenmeyin

    YanıtlaSil
  48. Arkadaslar Lutfen Ulke Disinda Ki Erkeklere Inanip Guvenim Demeyin Ben Yanlislik Yaptim Sizde Ayni Hatayi Yapmayin Turkiyeden Birisiyle Tanistim Sevgili Oldum Onun Icin Kalkip Turkiyeye Gittim Beni Bi Odaya Kapati Ve Baya Bi Süre Fulc Olarak Calistirdi Lutfen Arkadaslar Ben Yandim Siz De Yanmayin Onlara Inanip Guvenmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hassiktir soytarı sen sikilmeye yer arıyormuşsun onuda bulmuşsun zaten sana ancak öyle pezevenkler yakışır

      Sil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Bi arkadaşım da ‭+30 695 5779323‬ numaradan aylarca konuştu. Western Union SERDZHIHAN AHMED diye birine Başta 70€ gönderdi. Kız sınır kapısına geldi dedi ki kapıdan geçirmiyorlar diye aradı.

    YanıtlaSil
  52. 400 yuro daha istemedimi gumrük tengecirmiyorlar diyipte akıĺlı olbir kuruşdaha gönderme ben cok yolladım gelmedi

    YanıtlaSil
  53. Bütün yabancı uyruklu müslüman kostümüne bürünüp dinsiz kitapsız kızların karıların analarının babalarının hepsinin amk iyi yol bulmuşlar bizlerin Türk milletinin uçkuruna düşük olduğunu biliyor orospular 🤣👍

    YanıtlaSil
  54. Bende 800 euro kaptırdım. Moldovalı olduğunu söyledi. İsmi Deniz Aydan Cherkez. Dikkat edin sakin para göndermeyin.Dini duyguları kullanıyorlar. Havaalanında turistik seyahat için 500 euro gerekiyor, sağlık sigortası için 220 euro lazım gibi bir sürü bahane sunuyorlar. Bu da numarası 00 373 674 40 999

    YanıtlaSil
  55. Bende 1 hafta önce evlilik sitesinden bulgaristan doğumlu sarışın bir kızla tanıştım 28 yaşında evlenip ayrılmış birde 3 yaşında bir kıza varmış kendisinde whatsaapta varmış ama tel arıza yaptı için tamirde oldunu söyledi ve faceden konuşalım dedi bende olur dedim yaklaşık 20 tane özele kendi resmini yolladı bir süre sonra tel olmuş ama tel tamirden almak için benden 50 euro istedi bende sırf göndermemek için şimdi gönderemem ancak ayın 20sinde gönderirim dedim göndericemdende deil maksat sadece oyalamaktı ve asıl niyetini anlamaktı ve anladımda şimdi gönderemem ayın 20 sinde diyince oda çok geç canım diyerek direk facden engelliyor tabi amacı belli para sızdırmak nefes cihan faceden bakarsanız profil resminde sarışın ne koftiden ve ne fosift bir insan oldunu tipinden sıfatından ne kdr bir orospu oldunu gördüğünüzde anlarsınız bu ve bunun gibilerinin amacı belli masum saf insanları kandırmak dolandırmak ve para sızdırmak ne koparabilirsem kardır diyolar amaçları evlenmek amacıyla her hangi bir insanı beğenmek ve evlenmek deil sadece para sızdırmak böyle insanlar yanına gelmek için para gönder diye insanlara sakın kesinlikle para göndermeyin ve itibarda etmeyin bırakın evlenmek için pasaport yol parası yanına göndermeyi yurtdışndan gelen numaralarla bile sakın irtibata geçmeyin sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  56. valla beyler aynı durum bendede var 4 gündür konusuyoruz bulgaristan plovdiv şehrindenmiş bugun pasaport müracatı için gitmiş 249 euro demişler aynı yeri ben aradım 30 euro dediler kız geleyim sende kalabilirmiyim falan fistan yapıyor arkadasın dedigi gibi kamera bozuk anne baba yok ablasıyla kalıyor babası 13 yaşında terketmiş bunları başka bir kadın için falan falan adı da vildan yemeyin sakın bunlar bildigin şirket geçimlerini böyle saglıyorlar benimde hoşuma gidiyor whatsapp üzerinden sohbet ediyoruz evlilik muhabbetleri vs güzel oluyor onun tabi benim anladıgımdan haberi yok devam ediyor uydurmalara bende severek dinliyorum çok güzel oluyor deneyin derim ama para göndermeyin inanın bir kaç gündür nasıl stresimi aldı telefonda anlatamam telefonundan umarım sizede denk gelir sakın yemeyin eger aşırı kadına düşkün amsalak degilseniz zaten dolandırılmazsınız dikkatli olun telinide buraya yazıyorum ki benim gibi kanında türk kanı olan dostlarım zarar görmesin +359895152970

    YanıtlaSil
  57. Bendede şuan bi kız var, adı gyulseven toshkova. Şu an sözde Varna havaalanında bekliyor. Şuana kadar 200 euro yolladım, Pasaport bilgilerini aldım ve 2000 tl tutarında bilet aldım. Sonra uçağın kalkma saatinde şunu yazdı: ‘Bir sorun varmış polisler beni yurt dışına çıkarmadı’dedi ve ekledi: ‘Biletleri sen düşünme saat 09:00 da burda ol’ demişler ve ‘şimdi beni misafirhaneye götürüyorlar’ yazmış. Sonra sabah 09:00 gibi şunları yazdı: ‘Turist olarak yurtdışına gidecek kadınların üzerinde 900 Euro para bulunması gerekiyormuş’ diyerek ağlaya sızlaya hemen bu işi halletmemi söyledi. Bu arada biletler iptal oldu zaten. Biletlerin iadesi için 0 (555) 157 80 82‬ numarayı aradım tabi bu arada iadeli bilet almayı unutmuşum ve bu yüzden iade alamadım. Bu arada bileti almış olduğum ve iptal etmek için görüştüğüm ‭kişiye 900 Euro meselesini sordum ve dedi ki: ‘evet üzerinde bir miktar para bulunması gerekiyor’ dedi. Bende bu kişinin sözüne güvenerek konuştuğum kıza misafirhanede kalmaya bir süre daha devam etmesini söyledim ve 100 Euro daha yolladım. Şimdi kendisi yazdı: ’900 Euro’yu yolla sana kavuşayım’ diye şuan yazıyor. Bu arada bu yazdıklarımın tarihi:09.08.2018 Bu forumu görene kadar ben de inandım. Büyük konuşurdum bu geri zekalılar nasıl dolandırılır diye ve bende anladım ki an itibariyle dolandırılıyorum. Büyük lokma ye büyük konuşma atasözünü her duyduğumda bu mesele aklıma gelecek. Lakin üzüldüğüm şey insanlara olan güven duygum yok oldu. Kötü de oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük geçmiş olsun beni arasana bu numaradan 0538 283 6626

      Sil
  58. Yukarıda yazdığım ‭0 (555) 157 80 82‬ numaralı saha turizm de bu işin içinde. Şuan arıyorum açmıyorlar telefonu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savcılar takilzizlik yazacaklarına bu işleri araştırmalı

      Sil
  59. Aynısı benim başım dada var şuan100euroistiyod

    YanıtlaSil
  60. Arkadaşlar 2 gün oldu bende internet sitesinden Angela diye bir kızla tanıştım annesi babası ölmüş teyzem de kalıyorum dedi bana bilet parası istedi .ardından pasaport işlemleri için para istedi bende 1.439 euro gönderdin bu orospu çocuklarına inanmayın bunlar dolandırıcı sakin inanmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dolandırılmışsın Avukat lazımsa yardımcı oluruz.0536 634 7720

      Sil
  61. Avukat lazımsa yardımcı oluruz.0536 634 7720

    YanıtlaSil
  62. merhaba arkadaşlar;bunlar dünyada yalnızca mısır türkiye kuveyt gibi ABAZA ülkelerde cirit atıyorlar lütfen herkes deşifre etsin GYULSEVEN TOSHKOVA BELÇİKA KODLU TEL DEN BENİ ARADI BABASININ 15 YAŞINDA İKEN ÖLDÜĞÜNÜ ANTALYALI OLDUĞUNU ANNESİNİN BELÇİKALI BİRİYLE EVLENİP BELÇİKAYA TAŞINDIĞINI VE KENDİSİNİNDE KİMSESİ OLMADIĞINDAN 10 YILDIR ONLARLA YAŞAMAK ZORUNDA OLDUĞUNU ÜVEY BABASININ İÇİP KENDİSİNE KÖTÜ DAVRANDIĞINI BU DURUMDAN KURTARMAM VE TÜRKİYEYE GELİP BENİMLE YAŞAMAK İSTEDİĞİNİ VS VS BİR GÜZEL ANLATTI,BUNLAR TÜRKİYEDE YAŞIYOR VE BİR YAZILIM SAYESİNDE TEL NO LARINI İSTEDİKLERİ ÜLKE GİBİ GÖSTEREBİLİYORLAR,SAKIN BU TUZAKLARA DÜŞMEYİN BEN 10 YILDIR YAŞAYAN BİRİNDEN ALMANCA BİR KAÇ KELİME DUYMAK İSTEDİĞİMDE BİLMEDİĞİNİ DIŞARI ÇIKARMADIKLARINI SÖYLEDİĞİNDE UYANDIM AMA SAFLIĞA VURUP ONU BU DURUMDAN KURTARACAĞIMI SÖYLEDİM 125 EURO BİLET İÇİN GEREKLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİ ARKA PLANDA SEVGİLİSİ BİŞİLER FISILDIYORDU BENDE BİLETİ ALACAĞIMI VE ONA DA YANINDA BULUNMASI İÇİN AYRICA 250 EURO GÖNDERECEĞİMİ SÖYLEYİNCE BAĞI ÇÖZÜLDÜ GECELERİ ÇOK GÜZEL SOHBETLER YAPTIK,TEL DEN SEX VS HERŞEY,BANA EN SONUNDA ONA YAŞATTIĞIM BU SONSUZ ORGAZMLARDAN SONRA ARTIK KADINIM OLACAĞINI VE HERŞEYİ ANLATTI PARAYI GÖNDERMEME GEREK OLMADIĞINI AMA LÜTFEN ONU TEL DEN DE OLSA YALNIZ BIRAKMAMAMI,BİRGÜN MUTLAKA EŞİNDEN KURTULUP BENİM OLACAĞINI SÖYLEDİ BUNLARI YAZMAYIP ONUNLA GÜZEL VAKİTLERE DEVAM EDEBİLİRDİM AMA BEN SIKILDIM ONDAN LÜTFEN BİLİN ADI GYULSEVEN TOSHKOVA

    YanıtlaSil
  63. adı gyulseven toshkova (gülhan adını kullanır) tel +32 467 61 42 59
    serdzhihan ahmed +30 695 577 9323
    adsız(adını unuttum) +359 895942325
    deniz aydan moldovadayım der +373674 40999
    bunlara dikkat arkadaşlar yahu gelecek insan bir yol bulur gelir para istiyorsa bilki dolandırıcı


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada ulaştı biraz konustuk çözdüm olayı 😂😂 para göndercem sanıyo beklesin salak

      Sil
  64. +40739430349 ADI NURTEN SUNAEVA HASANOVA ROMANYA NÜF KAYITLI 01-07-1990 DOGUMLU KİMLİK NO 1721021090054 PARA İSTER DOLANDIRICIDIR TR YE GİRİŞTE TUTUKLANACAKLAR LİSTESİNDE HAKKINDA 9 U DOLANDIRICILIK OLMAK ÜZERE 11 SUC DOSYASI OLUSTURULMUSTUR.

    YanıtlaSil
  65. Selam arkadaşlar benim başıma da geldi lakin ben hicbirsey kaybetmedim .
    Bir sitede ben 23 yaşındayım ismi Nefes
    İzmirde doğdum makedonya da yaşıyorum dedi.ciddi evlilik düşünüyor bunu dışında yazmasın diyordu .
    Neyse ben buna tanışalım diye mesaj attım. Oda fazla siteye giremediğini söyledi ve bi numara attı bunu watsap kaydet lütfen dedi.
    Derken bir konuşmaya girdik 2 3 gün oldu kurban olurum canım aşkım birtanem ne biliyorsan dedi.Tabi başta ben sevgisine inandım.
    Sonra 2 3 günlük kız dediki sanki yıllardır seni tanıyorum gibi dedi.
    Anneme seni anlatacam dedi .
    Sonra annesi mutlu olduğunu vs. Dedi
    1 gün sonra bilet kesmeye gidiyorum dedi.
    Sonra bilet kestiğini söyledi ve her vakit şuraya vardım vs vs.
    Neyse en Son istanbul gümrük te takıldığını söyledi. Ve 3000 tl teminat gösterilmesi gerektiğini söyledi. 2 saat içinde bunu halleten gerek dedi.
    Bir numara verdi ara bilgi gelcek dedi.
    Aradım oda aynısı dedi .
    Para gelmese geri göndercez dediler.
    Ağlama falan vs vs.
    Tabi tanımadığım 4 5 günlük bir bayana direk 3 bin TL para mı göndercem dedim.
    Be telefonu kapatıp engelledim. ...
    Dikkat edin işin içine para menfaat giriyorsa sorun var demektir.

    YanıtlaSil
  66. Bu Bulgarlar benide dolandırma ya kalktı babası ölmüş annesi Almanya'da 2 .evliliğini yapmış bu Bulgaristan'da teyzesinin yanında kalıyor zalim bı eniştesi var zannedersiniz beşar esadöyle anlatıyor 2 gün yazmıştık ne hikmetse 3 gün salya sümük ağlıyor.evden atmişlar beni çok sevmiş günlük video foto atıyor resimler hep aynı yayın Türkiye'ye gelecek şu an dulova da otogarda bekliyor.ne hikmetse şu her aradığımda tuvalete gidiyor telefonla konuşmak için ismi Melisa nasıl olduysa hesap bilgilerini atarken anka aleksandrova oldu şu an otogarda benden 60 euro bekliyor bakalım gümrükte ne kadar borcu çıkacak Bulgaristan'dan otobüs bileti alim diyorum kuşlarım diyor münübüsle gelecek esenler otogarından kadar

    YanıtlaSil
  67. Arkadaşlar dikkat edin isim veriyorum sakın oyuna gelmeyin
    !! ANTOANETA SASHEVA ASENOVA!!! elini kaptıran kolunu alamaz SİBERALEMDE TAKILIYOR

    YanıtlaSil
  68. İsteyene resmini de gönderebilirim..

    YanıtlaSil
  69. ANTOANETA SASHEVA ASENOVA TELEFON NUMARASI +359876782975

    YanıtlaSil
  70. +38344236534 ismi nurmuş numarayı tanıyan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolandırıcı nur diye kendini tanıtıyor.:)

      Sil
    2. +38344236500 den başlıyor yukarıya doğru çıkıyor. nur diye tanıtıp dolandırmaya çalışıyor

      Sil
    3. Sonu 500le biten numaradami nur denilen kadına ait

      Sil
  71. Niye arıyorsunuz o kadını

    YanıtlaSil
  72. Nur pasaport parası peşinde :)) muslima.com ma takılıyor. Enişte zorla evlendiriyor ilk görüşmede canı oluyorsunuz. Kamerası bozuk gündüz mesai saatkerinde konuşuyor. Yani işi bu. Gece enişte bırakmıyor. Para yollayamam gel buraya servetim senin olsun dediğinizde engelliyor sizi pasaport açılışı 200 eurodan yapıyor. Sorun sizin dışınızda kimseyle görüşmüyor. Telefonu devamlı meşgul:)) +38344236534

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bendede var Esengyul Ivanova Ankova Ülke BULGARISTAN ŞEHIR SUMEN KOY KASPICAN birisi 359 89 635 9111 dikkat edin şimdilik tassak geçiyorum para istediği için

      Sil
  73. Bloklayınca farklı bir isimle görüştüm aynı resimleri atıyor ve resimlerde hep tek ve baş örtülü bir kız var ama büyük ihtimalle o değil. Resimler hep tekil toplu resim istedim atamadı insanın yeğeniyle fotosu olmaz mı benden istesinler 100 tane atayım. Para yollayamam borç al gel burdan yollarsın diyin olay biter anında blok:)) enişte taksici abla temizlikçi nur 2 yeğenine bakıyor bir erkek bir kız. Ama hiç çocuk sesi yok:)) yeğeniyle fotoyok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kişi benide aradı ama wattaspp 'tan görüştük aydınlattığınız için tesekurler

      Sil
    2. Benim eşinemede 1 ablam var diye yazmış.. eşim normal öyle kadınlarla kızlarla konuşmaz etmez ama kız öyle yazıp eşim araştırınca oda şimdilik alay niyetiyle onunla konuşuyormuş gibi yapıyor

      Sil
    3. Sen kendini kandırmaya devam et boynuz kulagı geçmiş

      Sil
  74. Benim kocanım numarasını bulmuş nerden buldusa eşimde internete yazmış burdaki yazışmaları görmüş kadın nasıl yazıyorsa kocamda yalandan yaziyo ama biliyor dolandırıcı olduğunun farkında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nekadar saf kadınsın ya kocan onla zaten görüşüyor adam nedesin sana ulen nasıl saf kadınlar varya

      Sil
  75. Nur dediginiz kadının fotosu varmı sizde bakalım bizimkilerle aynı gotograflarmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var bende dolandirici cok kisiyle gorustugu icin

      Sil
  76. Bu arada siz enayimisiniz kendi ülkenizde kız kadın yokmu taaa niye başka ülkelerden size mesaj geldiğinde o kişiye inanıp üstelik niye para yolluyorsunuz. Kendi ülkenizden kız ararip bulsanız olmazmi.. böyle insanlar diyelim size geldi yarın birgün tekrar gizliden enayi aramaya devam edip sizi bırakıp gitmeyecek mi yada siz dahamı mutlu olacak saniyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türk kızları teneşir gibi, sen hiç balkan kızıyla yiyişmemişsin belli.

      Sil
    2. kardesim türk kizlari artik sicak bakmiyor türk erkeklerine ne yapsin türk erkegi mutlu olmak istiyor kezbanlar yüzünden
      bizimkiler kazik yiyor

      Sil
  77. Bende mağdur oldum makedonya vatandaşıyım dedi pasaportunu makedonya da halletmiş bulgaristan sinir kapısına gelince dereköy sınır kapısı yok sigorta işlemleri için para yanında belirli bir miktar para bulundurması gerekiyormus falan filan biraz iyi çarptılar ama 10 bin tl gitti

    YanıtlaSil
  78. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. arkadaslar benim basimida geldi dolandirildim
    bulgar vatandasi türk kizi. tanisdik sevgili olduk. yanima gelmek icin pasport ve saglik raporu parasi istedi verdim toplam 450€
    3günde yola cikacam otogara gidecem dedi
    sonra uluslar arasi saglik raporu 650€ istedi vermedim o 650 cünkü anlamaya basladim dolandilrdigim icin. telefonda nummara yapip perisan oldum kaldim buralarda diyordu
    neden inanmadigimi soryordu Türkiye turizm ajantasini aradim yok öyle sey dediler inanmayin nummara yapiyor diyordu
    ama er gecde olsa uyandim.

    YanıtlaSil
  80. Merhaba bendede var Esengyul Ivanova Ankova Ülke BULGARISTAN ŞEHIR SUMEN KOY KASPICAN birisi 359 89 635 9111 dikkat edin şimdilik tassak geçiyorum para istediği için

    YanıtlaSil
  81. 359 89 234 6006 bı gonul diyo bı gül diyo

    YanıtlaSil
  82. +389 70 844 364
    Nilya shukri kendi ismi
    Takma adı:Aylin
    Karßılaşan varmı

    YanıtlaSil
  83. Hello viewers all over the world, There is good news for you all today get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We give out this cards to all interested clients worldwide, We give out THE Blank ATM Card. Do you want to live a good life thought its illegal, its the easiest way to be a millionaire. it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you and you can only withdraw a total amount of $5,000 Dollars in a day on ATM Machine also avaialbel at cash delivery. We give up to $10,000.00 to $1,000,000.00 Dollars With our network hacking services. We can Recover all your lost money to Bitcoin and other Crypto currency, mortgage/realestate scams and fake ICOs within 48 hours or less. (Thomas Freddie Hackers) working together as a team to track down & to recover funds back from the most difficult internet SCAMMERS. NOTE!! We've received countless heartbreaking reports of notorious scammers and we’ve successful recovery them back via contact thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Do contact us on ((Binary Recovery. University Grades.Wiping Criminal Records, FB & IG Hack, Telegram, Loads & Phone Hacking)) border us with your jobs & allow us give you positive result with our hacking skills. We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your financial problems, If you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime, any day so contact us via our Email Address: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Regards
    THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS
    Email thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Call/Text: +1 (985)465-8370
    Motto: We offer the fastest and reliable services

    YanıtlaSil
  84. Arkadaşlar kesinlikle inanmayın yurtdışındaki bayanlara mütiş rol yapıyorlar allahı kitabı her seyi katıyorlar ne ararsan var bunlarda hep yalan ve sizi sevdigini sensiz yapamadığı söyler kesinlikle inanmayın tek amacı cebindeki para gerekirse senle telefonda yatar sonra namuslu ayagına doner

    YanıtlaSil
  85. Ya arkadaşlar zaten sizi seviyorum diyip sizden para istemesi zaten saçma bişey olum kız zaten kendini ele veriyor ama senin o aşka olan açlıgın seni yakacak önce gözünle gör onun derdi sadece o cebindeki parayı nasıl sağarım kesinlikle inanmayın kendini kandırma sonra üzülen sen olursun hem duygularınla hem paranla oynar seni soyup sogana cevirecek hasta oldum ilac parası doktor parası yemek parası sevgilinin ihtiyacı var diye saf kardeşim para gönderde gör

    YanıtlaSil